Vår ?? ;)

Kommenteraღ (3)
2012-02-23 @ 10:02:31

hej hej!
Jag vaknade faktiskt riktigt tidigt idag.
Redan klockan 7. Inte mitt första val, men jag kunde inte sommna om.
Så jag gick upp, satte mig vid datorn och sen gick jag ut och fotade.
Det är faktiskt ganska varmt. Nu när det bara är kvar några små plättar med snö och att det regnat rätt mycket igår så blev det sol idag :D
Så jag var ute och fotade i någon timma.
Fotade faktiskt bara mig själv, haha.
Egoist som jag är ;)
Så nu har jag några få bra bilder, och resten ser jag bara dum ut på.
Men men ;)
Imorron är det Sportlovscupen i Vänersborg. Men jag vet inte om jag kan vara med ? För jag är lite förkyld.
Snuva, ont i halsen och hosta. Men vi får se, kanske blir bättre senare idag :)


Kommentarer
Postat av: Nicole Hamilton

sv: Verkligen! Idag har jag inga speciella planer, är hemma & är sjuk :) själv då?

2012-02-23 @ 10:16:36
URL: http://kraxy.blogg.se/
Postat av: Maria en Norrlandsblogg

Hej allt bra med dej :)

2012-02-27 @ 23:36:00
URL: http://mariaenliten.blogg.se/
Postat av: thesis help

This is not very good picture. Author could chose better foreshortening.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback