Tror det gick bra !

Kommenteraღ (1)
2012-02-08 @ 14:54:45
Hej!
Nu är man hemma från skolan. Chttar lite med Jossa och ska nog snart fota lite tror jag ;) Idag gjorde i alla fall alla 6:or i Sverige B och D- delarna i nationela prov i svenska. Inklusive mig och min klass ;) Jag tror det gick ganska bra i alla fall :) Man får ju hoppas på det bästa! C och E delarna gör vi på fredag ^^ Det konstiga är att jag längtar till nästa prov. Tycker om spänningen det blir och gillar att göra proven. Inte så konstigt eftersom man gör provet och sen när man är färdig läser vi bara resten av lektionen ;)
Nu ska jag nog fota lite ;)




Kommentarer
Postat av: Sara ~ Candis

SV. Ja tyvärr är det samma som dyker upp hela tiden. Jätteskoj för dom, men det finns ju fler. Just nu märker jag att ALLA bloggar jag läser och som jag vet även läser min blogg blir länkade, men inte jag :P tror blogg.se är trötta på mig haha.

2012-02-08 @ 16:47:50
URL: http://candis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback