Läxor

Kommenteraღ (0)
2012-02-06 @ 14:34:15
Hej!
Nu är man hemma från skolan ;) Skolan idag var väll okej som vanligt. Så nu ska jag nog göra en macka och sätta mig och göra läxor. Ska göra matte läxan, ta igen lite i engelskan eftersom jag varit sjuk och plugga lite inför det muntliga provet i SO imorron. Riktig prov vecka denna veckan. Idag gjorde jag matteprovet som jag skulle gjort i onsdags men var ju sjuk då. Imorron blir det muntligt prov i SO. På onsdag blir det nationela prov i svenskan. Någon gång under veckan blir det muntligt prov i svenskan för mig. Vet inte när ? Det får jag se. Sen på fredag är det mera nationela prov i svenska :P Prov prov prov... ;) Nä nu ska jag göra läxor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback